Helg igen

Jaha så då blev det helg igen, tror fasiken inte jag har annat än måndag och fredag i min kalender! Vad har hänt i veckan då? Jo, massa massa plugg, men oj va vi varit duktiga! Inte alls mycket har vi kvar nu bara lite finslip i stort sett.
Jag har även hunnit varit ner på stan och beställt mina och tärnornas blommor till bröllopet. Det kommer bli sååå bra, fick en jättetrevlig tjej som hjälpte mig och hon var verkligen super. Sen har jag även hunnit med och beställa tid för slingor också. Hade tänkt ringa till en frisörsalong här i Gävle som min käre vän Linda tipsade om, men fick sedan nys om att min bästa frisör Maria hade börjat jobba lite grann igen efter mammaledigheten. Även fast det blir en bit att åka till Vendel från Gävle så är det värt det för hon är så himla bra! Ringde dit och fick komma dagen innan midsommarafton, helt perfekt då hinner man ju bli snygg tills dess också!
Japp det var den veckan det! Nu ska jag gå å gosa med min lilla prins som redan har slocknat i soffan, finns en risk att jag också gör det;)
Puss å Kram så länge!

http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Pumps?art=243270 dessa skor har jag köpt till bröllopet:)

Kommentarer
Postat av: Petra

Jättefina skor verkligen & till ett kanonpris kan det bli bättre? Kul att det går så bra med planeringarna :)

2009-05-23 @ 10:24:53
URL: http://babybooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0