Helg igen...

känns inte som om jag har något annat en helg.. Veckorna bara susar förbi också kommer helgen igen. Börjar få lite smått panik inför bröllopet också, mycket kvar som ska hinnas fixas till dess. Uppsatsskrivandet går bra iaf, den här veckan har vi hunnit göra klart intervjuerna, frågeställning, syfte, inledning och metod. Kännns bra faktiskt.
I helgen vet jag inte vad vi ska hitta på, Kalle ska iväg imorgon och hämta ställning till hans pappas hus( han ska måla om det i sommar) så vad jag och skrutt ska hitta på då vet jag inte ännu...
Usch jag är mega trött nu och klockan är bara halv sex hur ska jag orka vara vaken?? Gäääääsp!
Nä tror det blir en tidig kväll ikväll....
Kram på er..

 

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha ja alla tror att jag blivit tokig när jag springer runt & kollar efter julklappar såhär tidigt men jag tycker det är skönt att vara färdig några mån innan jul så man kan koppla av & ta det lugnt

2009-05-15 @ 19:01:00
URL: http://babybooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0