Maj

Äntligen så är jag frisk igen!! Fick tillbaka rösten i helgen så nu blir powerafro på torsdag, längtar!!! Måste ju börja träna lite mer nu så man är i toppform till bröllopet:) Tyvärr har min lilla prins blivit sjuk:( har haft feber idag och hade lite falsk krupp inatt men hoppas han blir bättre snart...
Valborg har det varit oxå och det firade vi i Frebro hos Kalles pappa med god mat, skulle ha gått och kollat kase också men det vart så sent så Oliwer hann somna och nästan jag oxå. Dagen efter åkte vi ner till Kinne Kulle för att fira Kalles systerson som blev 2 år. Ett stort släkt kalas blev det med massa god mat och massa trevliga människor. Oliwer och Ingemar lekte massor även fast det är i en ålder då man oftast leker för sig själv så lekte de mycket med varandra vilket var riktigt roligt att se.
Sedan igår fyllde mosters älsklingar 4 år men vi kunde ju tyvärr inte vara där eftersom vi då satt i bilen på väg hem ca 40 mil... Därför skulle vi ha åkt idag och varit med på barnkalas men Oliwer blev ju då sjuk så nu får vi nog vänta till helgen med att åka ner...
Oliwer har även sagt en tre ords mening idag:) Han sa: Mamma, hata momoj? Han ville alltså ringa och PRATA med sin mormor:) Han är så sööt!!!
Nu måste jag gå å ta hand om honom!! Hörs igen..


Kommentarer
Postat av: Mor-Mor

Å, va gulligt, gissa om jag blir rörd.



Älskar er!!!



Kram i massor

2009-05-05 @ 09:58:39
Postat av: Petra

Ja & det konstiga är att tills för en vecka sedan har jag inte varit ett dugg nyttig heller & ändå hade jag rasat :) så nu när jag börjar försöka står jag väl still, tror dom sista 3,5 kilona jag har kvar av graviditetsvikten sitter i annsiktet faktiskt inte kul :(

2009-05-05 @ 11:50:56
URL: http://babybooom.blogg.se/
Postat av: Petra

Jo det var en brasa hos oss & rätt så mycket folk med faktiskt, jag kikade efter dig men då har vi förklaringen av varför jag inte såg dig där då :P

2009-05-05 @ 11:53:19
URL: http://babybooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0