Måndag igen!

Denna helgen har bara rasat iväg! I lördags åkte jag och Oliwer till min bästa vän Josefin. Vi planerade och pratade bröllop typ hela dagen, kom igång bra med fest programmet också, så himla skönt att få någon som hjälper en och som tar tag i saker och samtidigt tycker att det är roligt!!! Loves you for that!!! Så nästa vecka ska jag ner på stan och köpa papper och annat som behövs för bland annat bordsplacering och namnlappar. Kalle ringde nyss och han berättade att den 31 Maj så ska vi träffa hon som ska göra tårtan ute på Engeltofta, hon skulle även ta med smakprover!! Wihooo!! Sedan ska vi träffa våran Fredrik där ute, (han som tar hand om allt på Engeltofta) och få förslag på hur bordsplaceringen ska se ut. Fick även veta att högtalare och allt sånt finns där, sköönt! Fick även jättebra tips från honom om vem som ska göra mina och tärnornas blommor!! Shit va skönt, massor börjar falla på plats känns det som!!!  Jag har ju glömt att berätta att vi har fått en att ställa upp som toastmaster, nämligen Kalles bror Fredric som även kommer göra min frisyr!!! Tack så mycket för att du ställer upp och gör det, det betyder massor!!!!!!!!!!!!

Nu måste jag gå och fortsätta läsa, på onsdag måste jag ha läst klar all litteratur för då lär vi fortsätta med vår uppsats som ska vara klar på tisdag...
Puss å Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ett festprogram är det minsta jag kan göra för dig, min kära vän!! =)

2009-05-20 @ 16:37:13
Postat av: Bika

så det närmar sig med bröllop nu :)

hahaha ja det är ju kalas-roliga bestick, jag ska nog beställa ett set till mig med :D

men har du sett att kniven saknas?

2009-05-21 @ 14:05:54
URL: http://bika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0