Om precis en månad...

kommer jag att vara Fru Dahlqvist.. hur sjukt är inte det??? ÅHH det är ju hur kort som helst tid kvar, tur är att jag tror allt börjar falla på plats, några enstaka saker kvar att fixa, men som inte kräver jättemkt jobb, men som jag lär börja med snart ändå för små saker har en tendens att bli större och ta mer tid än vad man tänkt sig...
Usch värsta blåsvädret har der varit här idag, inget roligt alls... Har ju glömt att berätta att jag och Oliwer åkte tåg med mormor till Uppsala i Måndags. Oliwer tyckte det var superspännande på tåget. När vi skulle åka så stod han först och tittade ut och kommenterade vad som hände, men när tåget började röra på sig satte han sig alldeles blixt stilla ner och sa "mamma" med lite ängslig röst och sträckte sig efter min hand! Gullplutten min... Väl i Uppsala så fick mamma börja sin ansiktsbehandling och jag och skrutt gick för att leta byxor som han ska ha på bröllopet. I affär nr 2 (Lindex) hittade vi perfekta byxor + en Blixten MC Queen keps (Oliwers absoluta favorit just nu förrutom Pippi och traktorer) Efter det gick vi till Åhlens å käka mat, Oliwer fick pannkaka och jag åt en paj. Efter det var det dags att bege sig till salongen och jag fick min efterlängtade ansiktsbehandling, åhhh va skönt det var, och det behövdes verkligen.. Tack världens bästa mamma och mormor för en superbra dag i Uppsala!!!

Nu ska jag snart natta lilla prinsen, så jag kan fortsätta läsa min skönlitterära bok, som ska vara uttläst tills nästa fredag...
Puss å Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Petra

sjunde så det är snart :)

2009-05-27 @ 20:44:14
URL: http://babybooom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Bara en månad kvar !!!! Jo tiden går fort !

Ja nu hoppas jag bara att det händer saker på våran skola, för inte ska lillgrabben behöva ha det på det viset =O Det är ju det enda jag går o tänker på om dagarna ju !!

Ta hand om er, kram !!

2009-05-28 @ 01:29:40
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: Mor-Mor

Tack själva mina underbara "ungar"

Älskar er!!!

Kram Kram

2009-05-30 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0