Long time..

Jag vet, nu blir det långt mellan gångerna och jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på. Jag har ju inte direkt ett jätte hektiskt liv men ändå så är det mycket som ska hinnas med på dygnets alla timmar:)
Tjejfesten som jag var på blev iaf superlyckad!! Trevligt sällskap med god mat och dryck och en massa skratt. Vi började kvällen på en restaurang i Uppsala och avslutade den på gamla hederliga flurran:) Jättetrevligt men jag vet inte om det är åldern men jag åkte faktiskt hem kl. 01:20 då kändes det som om det räckte på någevis men träffade trevliga män som jag pratade med som givetvis också hade familjer:) Konstigt det där förrut träffade jag aldrig den typen av folk men nu tyckte jag bara att det var den typen som jag pratade med.. jaja klev av tåget i Örban för jag skulle sova hos min mamma, tog en runda förbi mästaren där jag träffade på några välbekanta ansikten:) Det slutade med allsång ute på parkeringen och ett par klunkar av Linas egen blandning för att sedan traska hem och sova ruset av sig:) Tack för en underbar kväll allihopa!

För att återgå till något helt annat så har Oliwer sovit hos sin mormor helt själv inatt. Hans förskola var stängd idag och jag skulle till skolan och Kalle jobba så då fick han vara kvar hos mormor. Det hade gått hur bra som helst! Han ringde igår och sa att han ville "plata mamma" och sen sa han "natt natt mamma" och så var det inget mer med det:) Sen idag har vi varit till ögonläkaren med honom , därför att jag har tyckt mig se en liten tendens till skelning, vilket även ögonläkaren gjorde så Oliwer fick ögondroppar så fick vi komma tillbaka och se hur pass alvarligt det var. Men efter att ha kollat han igen så tyckte inte han att vi behövde oroa oss utan det var så pass lite så han trodde det skulle växa bort, men för säkerhetsskull ska vi dit om ca 4 månader igen för att se om det har blivit någon skillnad. Han var jätteduktig där också sa bara "blotto ögon" som betyder droppa ögon och "åke hiss" åka hiss..Tack mormor för att du följde med oss idag!!

Nä nu ska vi gå å fixa lite mat ha de så bra allihop!


Kommentarer
Postat av: Mor-mor

Tack, själva för att ni är sååååååå underbara!!

Älskar er massor!!!

2009-10-06 @ 17:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0