Vilken helg..

I fredags åkte jag och Oliwer ner till syrran efter att jag hade pluggat färdigt. Mötte upp dem hemma hos henne och gick sedan till badet. Oj va Oliwer tycker det är skojigt och inte ett dugg rädd för vatten är han heller. Köpte ett par nya armpuffar till han som är superbra, så han hoppar nu själv från kanten, hamnar under vattnet men kommer upp blixtsnabbt och gapskrattar! Efter badet gick vi hem till dem och käka mat, mormor och morfar kom en stund och sedan hade vi fredagsmys och jag och Oliwer sov över.

På lördagen sen så färgade syrran mitt hår, så nu är jag mörkhårig och kortklippt känns lite ovant men vänjer väl mig så småningom:) Sedan på kvällen bar det iväg ut till Månkarbo till Sissel på tjejmys. Sissel hade gjort jättegod paj med en vitlökssås som var helt fantastisk och sallad, vin, fördrink och massa annat gott:) Kvällen blev superlyckad, vi prata, skratta, såg två avnitt (tror jag) av "Helt hysteriskt" och sen var kl. helt plötsligt 01.00!!! Fattar inte vart tiden tog vägen, gick alldeles för snabbt! Kalle kom och hämta mig och vi åkte till Frebro och sov där, jag tror jag somnade nästan på en gång!

Dagen efter vart det segt fast ändå inte jättesegt, Stefan kom förbi Frebro så han och Kalle tog ner ställningen som stått där efter de målat huset i sommras. Jag och Oliwer lekte kurragömma och bara myste hela dan och käka pizza. Hade en mycket trevlig helg, men nu är vardagen tillbaka och det är bara attt fortsätta skriva examensarbete, inte mkt kvar nu på bakgrunden ska försöka få plats med två vetenskpliga artiklar någonstans bara och sen är jag nog hm, ja KLAR med denna del!!!! Interrvjufrågorna är oxå klara, ska ringa runt imorgon och kolla vart vi kan intervjua nånstans och hoppas på att vi får göra det nästa vecka. Behöver eventuellt göra en pilot studie med denna vecka, någon som vill vara offer??? Nä dags att sätta fart!!
Bye for now!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

bara säg till om det är nåt jag kan hjälpa till med! :) låter som om du haft en riktigt härlig helg! det är viktigt att ha det nu mitt uppe i allt skrivande!

2009-10-27 @ 21:03:53
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Gina

Hallå. Va bra att de går framåt för dig/er. Jag behöver oxå något offer till enpilotstudie. Ska vi byta kanske? Ha det så bra Kram

2009-10-28 @ 21:40:10
Postat av: Petra

Nej det känns helt sjukt att folk inte tror att man kan umgås ibland bara för att man just inte dricker, man kan väl vara kul ändå. Jag känner så att när man nu har fått en sån tur att bli förälder så ska man väl vilja vara det oxå, alla har ju inte den turen. Som jag skrev i bloggen så kommer ju vi självfallet gå ut & festa någon gång vi med men det ska vara för att vi vill det & när hon har blivit lite äldre & dom som inte kan acceptera det så too bad för them. Skönt att veta att det är fler än jag som tänker så :) Hoppas allt är bra med er. Kramen

2009-11-01 @ 15:07:52
URL: http://babybooom.blogg.se/
Postat av: Linda

hade lite på känn att ni va inne i det där stadiet med det nu å vet av erfarenhet att man behöver all uppmuntran man kan få så det kändes som om det va det minsta jag kunde göra :)klart ni fixar ert mål! jag är hemma å är krasslig nu så jag läser mer än gärna igenom det så får jag nåt att göra :D bara tjoa till så fixar vi det!



saknar dig otroligt mkt oxå, å längtar jättemkt till mars! det ska bli såå kul!! måånga kramar å LYCKA TILL med det sista på uppsatsen nu, ni fixar det! <3

2009-11-25 @ 10:23:30
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Linda

hade lite på känn att ni va inne i det där stadiet med det nu å vet av erfarenhet att man behöver all uppmuntran man kan få så det kändes som om det va det minsta jag kunde göra :)klart ni fixar ert mål! jag är hemma å är krasslig nu så jag läser mer än gärna igenom det så får jag nåt att göra :D bara tjoa till så fixar vi det!



saknar dig otroligt mkt oxå, å längtar jättemkt till mars! det ska bli såå kul!! måånga kramar å LYCKA TILL med det sista på uppsatsen nu, ni fixar det! <3

2009-11-25 @ 10:23:57
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0