Fredagsmys!

Idag har jag och Oliwer haft besök utav våra kära vänner Sanna och Emilia. Därav så bestämde jag mig för att för första gången i mitt liv att baka muffins igår. Ja jag vet att det kanske är i senaste laget, men jag gillar egentligen inte kakor och bullar, inte så pass mycket så att jag ställer mig och bakar det iallafall. Men nu har jag ju skaffat mig barn och lekamrater och mammor som säkert tycker det är trevligt med nybakta kakor och bullar så då var det väl liksom dags:) I recptet stod det att det skulle bli mellan 15-20 st jag lyckades nätt och jämt få ihop 9st:0 Å ja jag gjorde precis som det stod i receptet, men de blev bra ändå:)

Nu ska jag ha litet eget fredagsmys då Oliwer sover och Kalle blev kvar hos sin pappa. Blir nog en kopp te framför tv:n. Ha de gött alla mina vänner!!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0