Sjuuuuuk!

Japp har legat hemma sen i måndags med en rejäl förkylning. Idag känns det väl lite bättre, men inte så pass så att man orkar göra något. Oliwer fick idag vara hemma med mig, då jag inte orkade gå med han till förskolan, så idag ska vi ha en riktig mysdag! Igår fick han följa med pappa till farfar och vara hela dagen med sin favorit Joel.

Ihelgen var vi nere hos mamma, passade då på att gå och bada, barnen älskar det. Sedan i lördags umgicks med syster och alla barnen för att sedan åka iväg till farfar för att äta middag. Eftersom vi bestämt oss för att åka hem på kvällen så köpte inte jag några blöjor utan vi hade två som Oliwer skulle klara sig på. Men när kl. började närma sig sju så kände vi att vi kunde ju lika gärna stanna kvar så kunde Oliwer få somna där. Dagen efter sen så fanns en blöja kvar som Oliwer fick, vi skulle då bara äta frukost och sen åka hem. Men vår lilla prins valde då att baja i den blöjan så farfar fick offra en av sina vitskjorotor och göra en tyg blöja till Oliwer som han kunde åka hem i, snällt va:)

Nu så ska jag å prinsen gå och se på Råttatouille och mysa lite, ha en bra dag alla!


 


Kommentarer
Postat av: Mor-mor

Hej på dej!!!

Bra foton som alltid :)

Fiffig far-far....:)

Massor av kramar till er alla tre!!!

2009-09-16 @ 13:57:28
Postat av: Mia

Ja, tur han offrade en skjorta;) Kram

2009-09-16 @ 15:29:10
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0