Tråkigt

Just nu sitter jag hemma hos svärfar, har varit här sedan igår. I fredags vr det sista dagen på praktiken, hur tråkigt som helst. Denna period har det varit jätteroligt att vara där. Personalen, barnen och föräldrarna har varit toppen, fick en jättefin ljuslykta av dem. Den här veckan och resten av terminen blir det alltså till att vara i skolan och skriva c-uppsats, helt sjukt. I december kommer jag vara färdigutbildad och kommer äntligen att få arbeta med det absolut bästa som finns, nämligen barn. Tänk att få vara med och se alla framsteg som barnen gör, all glädje, spontanitet, kreativitet, att få se alla barns olikheter, att få hjälpa barn som har det svårt, tänk at få vara med om dessa saker varje dag + att få ge barnen denna kunskap genom lek, måning, utomhusmiljö med mera och detta på arbetstid hur lyckligt lottad är man inte då?? Ett mer varierat och lärorikt arbete kan man nog inte ha anser jag iaf.


Igår var vi och träffade Amanda och Ronja och så klart lilla Robin. Han är sååå himla sööt och snäll. Han påminner jättemkt om Oliwer när han var så där liten.

Oj då nu ska Kalle och svärfar upp och arbeta lite i ladan så nu ska jag gå å ta hand om vilden här, få se vad vi ska hitta på??? Hoppas alla får en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Nej S bor i huset brevid så hon flyttade bara några meter hehe & I bor någonstans utanför uppsala vet dock inte var

2009-09-07 @ 08:15:43
URL: http://babybooom.blogg.se/
Postat av: Petra

det ska väl hyras ut antar jag

2009-09-08 @ 19:25:58
URL: http://babybooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0