Åhhh va jag är glad!!!

Yees!! Jag har fått igenom havandeskapspenningen från försäkringskassan så från och med 13 oktober får jag gå hem och invänta bebis!!!! Nu känns det som att jag äntligen kan slappna av lite! Detta innebär att jag kommer att ha tid hemma och bara vara vilket gör att bebisen förhoppningsvis inte kommer alltför tidigt! Guud va skönt det känns! Nu behöver jag inte gå å oroa mig lika mkt som jag gör/gjort det nästan varit "åh yes en vecka till avklarad utan någon bebis eller konstiga värkar" å så ska det ju inte behöva kännas men det gör det, psykiskt!

Liite tur till oss då!! Skööönt!

Peace and love

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad glad jag blir för din skull. Det är ju helt otroligt bra.

2010-08-24 @ 21:22:27
URL: http://mhsklattertrad.blogspot.com/
Postat av: Mia

Tack så mkt:) Känns väldigt bra faktiskt!

2010-08-25 @ 22:09:05
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0