Är sommaren över nu?

Känns så iallafall kallt,grått och mulet har det varit idag så vi har hållit oss innomhus och kikat på film. Oliwer fick hyra film ,kung fu panda, helt ok faktiskt.
Annars så rullar allt på jag har hunnit jobba två veckor redan och det känns faktiskt helt okej, nya barn, nyomgjort på förskolan så , ja, allt känns bra helt enkelt. Har varit till Bm oxå å fått lyssna på bebisen en livlig liten en är det allt:). Hon skrev även ett separat intyg till försäkringskassan angående havandeskapspenning då hon absolut tycker att jag borde få detta med tanke på min situation. Förklarade även för henne att jag känner en viss oro för att även detta barn ska komma för tidigt. Visst, det känns jättetryggt med alla dessa extra kontroller men det kan även bli lite stressande, för vid minsta lilla känning så blir jag orolig och börjar känna efter hur det känns är det förvärkar, foglossning men hoppas att detta ger med sig snart... 

Har idag iaf beställt ny vagn till bebisen:) Vi har letat begagnat men nu så hade det erbjudande på just den vagnen som jag vill ha (babytravel amsterdam) på babyproffsen så då slog vi till:) Känns superskönt att redan nu ha vagnen klar ska försöka lägga in en bild på den sittddel och liggdel  båda i svart har vi valt. Pris för båda delarna blev 3498 heeelt okej pris tycker jag!
Nä nu ska jag gå iväg å pussa på mina prinsar!
Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0