The secret!!

Mm har ju lovat att jag ska berätta om vår hemlighet och det ska jag göra. Har varit lite svårt att hålla detta hemligt, jag är ju inte så där jättebra på sånt iaf inte när det gäller positiva saker. Men vi har velat vänta tills allt är klart och ja, ikväll blev de det. Vi har nämligen blivit HUSÄGARE!!! Skrev på kontraktet nu ikväll så ja, från och med 1 november så flyttar vi in i vårt hus!!! Å nä det är inte vilket hus som helst utan vårt drömhus!!! Heeelt galet känns det! När jag har föreställt mig om hur mitt hus ska se ut så är det just ett sådant här hus. Tyvärr ligger det inte kvar på hemnet längre så jag kan ej visa men så fort vi flyttar in så ska jag knäppa kort och visa er. Det är ett gammalt hus sen 1922 med mycket av den gamla stilen bevarad men även mkt nytt så vi behöver typ inte rusta någonting. Ska bygga en toalett/dusch på nedervåningen men annars så får allt vara som det är! Huset har 6 rum och kök + källare med jättestor tomt och det ligger i Marma så nu får vi även lite närmare hem till familjen vilket känns kanonbra! Jag är såååå himla lycklig nu så det går inte att beskriva det känns fortfarnade helt overkligt men kanonbra svårt att ta in liksom. Äntligen har turen kommit till oss känns det som, äntligen får vi bo nånstans där allt är vårt bara vårt ska bli sååå himla sköönt!!
Japp så nu vet ni!! Tycker det var lite coolt att så många trodde vi väntade tvillingar tror inte jag skulle kunnat hålla tyst om det så här länge hihi!


Peace and Love!

Kommentarer
Postat av: Kärlek och Politik

Åh vad roligt! Jättegrattis till Er!!



Kram Titti

2010-08-30 @ 21:22:51
URL: http://karlekochpolitik.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var det första jag sa till familjen när jag läste om er lilla hemlis. Vad skoj att ni hittat ert drömboende. Tråkigt för oss som förlorar våra trevliga grannar!

2010-08-30 @ 21:25:51
URL: http://mhsklattertrad.blogspot.com/
Postat av: syster

suuuuuper grattis... kul kul... häftigt att nån trott på tvillingar;) kram till dig bästa syster jag lovar... jag står med era flyttkartonger i mina armar då du och stormagen pekar vart de ska stå ;)

2010-08-30 @ 21:31:00
URL: http://busigmamma.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack så mkt Titti!! Å jag Malin det är jättetråkigt när man har fått bra grannar men du ska få se huset..

Å tack kära syster:) hihi ja peka ska jag göra kan ju hända att jag inte kan låta bli att hjälpa till så även detta barn kommer tidigt;) Flyttade ju sist oxå när Oliwer ploppade ut:)

2010-08-30 @ 21:36:12
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Malin

Det ska bli spännande att se huset. Hoppas verkligen ni kommer trivas. Har ni fått någon dagisplats åt Oliwer? Förresten har ni något namn på den nya bebisen som ska komma?

2010-08-31 @ 00:06:07
URL: http://mhsklattertrad.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Så roligt :)

Grattis !!

2010-08-31 @ 00:40:57
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: mor-mor

Grattis än en gång!!!

Super duper skojsigt att ni kommer "lite" närmare!!!

Massor av <3 <3 <3

2010-08-31 @ 09:26:46
Postat av: Sara Lisebäck FD Lindgren

GRATTIS Mia (o kalle o Oliwer o bebis X med för den delen..)



jätteroligt att ni fått tag i ert drömhus. ALL lycka till er!



Stora kramar

2010-08-31 @ 10:00:39
Postat av: Malin

Grattis vad roligt, blir jätte avis =)

2010-09-04 @ 09:47:10
Postat av: Mia

tack så mkt igen allihopa!!Men Malin du bor ju redan i ett jättefint hus!!

2010-09-04 @ 11:39:35
Postat av: lie

OO skoj, grattis till det!

2010-09-16 @ 14:14:02
URL: http://lievoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0