Prinsen sjuk

Min lilla prins är sjuk:( han har varit lite hostig och så där men i tisdags kväll kändes det som om det blev lite värre och igår vakna han och var alldeles kokhet. Tog febern som visade 39,9 :0 Stackars liten.. Så igår låg vi och bara mös på soffan hela dagen och han fick i sig både yoghurt och sedan även potatismos och en liten bit scnitzel som blivit över sen dagen innan. Mammas duktiga lilla pojke. Idag är han mycket bättre förutom hostan som tycks vägra ge med sig. Det går bra så länge han ligger still i soffan men så fort han är uppe och rör sig så börjar han hosta stackarn. Hoppas så innerligt att han blir frisk tills på söndag då det är dop för lille Robin och jag ska bli GUDMOR!!! Längtar! Det vore även bra om han blev bättre tills redan imorgon då jag ska hem till bästaste Josse och prova min tärnklänning som hon sytt :0 Helt otrolig människa det där ska bli sååå kul att få vara med på deras bröllop i sommar:)
Sen blir det massa mys hos mamma i helgen innan dopet på söndag. Sedan nästa vecka hoppas vi på att åter kunna vara på våra förskolor igen som vi trots allt saknar lite båda två:)

Nä nu dags för myyys i soffan med prinsen bäst och passa på:)

Kram


Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

usch, hoppas han kryar på sig snabbt, inte roligt med sjuka småkillar :(

2010-02-18 @ 23:24:22
URL: http://whatthefuckdotcom.tk
Postat av: Mia

Tack! Nä man känner sig så hjälplös:(

2010-02-21 @ 21:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0