Jag vill....

sååååå gärna ha ett hus nu!!! Jag börjar känna mig färdig med radhus nu vill jag ha en villa helst på landet, nära hem till familj och vänner. Jag vill inte bo mitt inne i nått samhälle utan helst lite utanför, jag har tittat och hittat några jättefina hus men tyvärr så är det ju nått som inte är riktigt bra, antingen för litet, för mkt renovering, nära vägen osv. jaa jag vet att jag är väldigt kräsen oxå men känner att jag måste verkligen trivas i det hus som jag/vi faktiskt köper tanken är ju att vi ska kunna bo där helst resten av våra liv. Jag vill inte bara kasta mig in i nått som inte känns helt hundra bara för att få bo i hus, men jag hoppas verkligen att mitt/vårt drömhus dyker upp snart. Vi har ju ett som vi båda känner mkt för men har nu insett att det kommer ta alldeles för många år innan vi kan flytta in där om det ens överhuvudtaget kommer att bli aktuellt. Så vet ni om nått hus som kommer bli eller är till salu runtikring Tierps trakten, typ tolfta, Månkarbo eller liknande så HÖR AV ER!! Gärna ett lite större hus som kanske behöver renoveras lite än ett litet hus som måste byggas ut. Gärna ganska stor tomt/trädgård så jag kan odla mina grönsaker, buskar, jordgubbsland, växthus mm.

Framtiden here we come!!

Peace and Love

Kommentarer
Postat av: Malin

Vem skulle inte vilja ha hus? Fast vi vill det mest flr att det börjar bli lite trångt här hemma, annars trivs vi rätt bra. Fast om Hannas kompisar börjar flytta härifrån så kan ju vi med lika gärna flytta. Hoppas ni hittar ett drömhus snart, har ni kollat på Hemnet?

2010-07-14 @ 07:34:36
URL: http://mhsklattertrad.blogspot.com/
Postat av: Mia

Vi trivs oxå jättebra här, men vill komma närmare hem + ett hus är ju alltid ett hus:) Jag kollar hemnet varje dag men har inte hitat det där drömhuset ännu:)

2010-07-14 @ 17:33:51
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Petra

jo det är ju hårt ändå utan att det ska behöva hända två ggr men vad gör man? det viktigaste är ju Sagafisan och henne märker man inget på hon är lika glad och sprallig nu med så det är ju bra. På dagtid är jag som vanligt och på natten släpper jag muren en stund men förhoppningsvis blir det bättre snart :S

2010-07-16 @ 10:26:03
URL: http://babybooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0