Jordgubbar

MMM mummmms har precis ätit massa jordgubbar sååå himla gott!! Känns verkligen som sommar då! Annars så rullar allt på, var på Josefin och Nicklas bröllop i helgen, SUPERBRA och SUPERFINA!! De är ett helt makalöst par ... de har varit tillsammans i 13 år (tror jag) har tre barn har haft en del motgångar genom dessa år men ändå lyckats stå fast vid sin kärlek för varandra. När man är tillsammans med dem så märks det inte att det gått 13 år utan de ser fortfarande lika nykära ut och är så där kärleksfulla mot varandra, helt underbart att se tycker jag. Där kan man verkligen tala om att kärleken övervinner allt!!

Helgen innan spenderades på Kolmården tillsammnas med världens bästa grannar! Supermysigt hade vi, trots regn på lördagen så kompenserades det med massor av sol på söndagen. Bodde på ett jättemysigt hotell i närheten utav Kolmården... Oliwer älskade verkligen alla djuren men allra bäst var delfinerna, shit vilken fantastisk show! PÅ lördagen hade Kalle och Matte bokat bord på restaurang inne i Norrköping ( hade lyckats boka i Linköping så när vi kom fanns det inget bord men som tur var kände ägarna varandra så det löste sig iaf) detta p.g.a morsdag urgulligt gjort som uppskattades massor av de gravida mammorna;)..... Appropå gravid så går jag/vi in i vecka 14 idag, känner mig som en uppblåst flodhäst med stripit hår, mörka påsar under ögonen och en urken andedräkt p.g.a allt kräkande, fräscht?? NEJ inte direkt.... +6 kilo redan nu känns inget vidare men vem fan orkar ens tänka motion nu inte jag iallafall det får bli när ungen är ute och jag förhoppningsvis mår bättre...

Nä nu blir det lite soffhäng sen sooova, ska till förlossningen å prata imorgon å sen jobba!

Peace and Love

Ja just de är lite orolig över min mamma som är på sweden rock hoppas hon sover ordentligt och inte bara partar loss... jaaa jag vet det är ombytta roller nu för tiden men jag trivs faktiskt och tycker det känns helt okej att ha ett "normalt liv"  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0