En vecka kvar!!!!

Jaaaa om en vecka får vi nycklarna till huset!! Guuuud va jag längtar!!! Åhh vill dit nu, nu, nu sen ska det mätas och shoppas julgardiner eller hm, tyg till julgardiner finns ej färdigsydda med de mått som jag tror det är där, eller vad de har upplyst mig om iaf... sen ska de målas i Oliwer och lillens rum, flytta saker hit och dit sen blir det ett par svängar till ikea förmodar jag och bauhaus...ett badrum ska byggas.... en bebis ska födas..... det kommer bli en hel del att stå i... men skoj ska det bli.....
Idag håller vi även alla tummar och tår för att svärfars operation går bra och att han blir frisk!!!!!!!!!!!!!!!! 
Nä dags och fortsätta packa Kalle kommer sent idag igen så ingen hjälp där:( Hoppas han tänker vara hemma i helgen och att han inte blir "sjuk". Han har en viss förmåga att bli det lagom till helgerna eller när han är ledig hm hm hm och blir då sängliggande heeela helgen för att sen vara jättepigg igen när det är dags att jobba.......... eller hjälpa andra som behöver hjälp...........går oxå bra............... känns som om vårt hem är fallfärdigt just nu spelar ingen roll hur mkt jag plockar och städar så ser det iallafall ut som F.A.N här hemma värken vill liksom inte ge sig och jag orkar inte hur mkt som helst.. Ja jag vet att jag inte ska klaga finns de som har de värre och Kalle är väldigt duktig men just nu känns allt bara blääääääää och jag måste väl för fan oxå få klaga nångång.... så här kommer det:
Jag har värk till tusen i ryggen, fogarna knakar och låser sig så jag varken kan sitta, stå eller gå emellanåt värst nattetid så mkt sömn blir det inte, jag kräks varje morgon efter jag borstat tänderna, halsbränna för jämnan, måste få i mig järntabletter då blodvärdet är för lågt men får inte ta de i samband med halsbrännemedicinen eller måltid så när i helvete ska jag äta dem?? Magen är stooor som en ballong kan inte böja mig eller gå normalt längre, nästan 20kgs övervikt så ja, jag VET att jag är tjock behöver inte få det kastat i ansiktet varje dag, Oliwer har sin värsta trots period nu och har nog förstått att mamma inte orkar, inte har samma tålamod som förut så nu testas det gränser till tusen. Så det var nog allt, förutom det, så mår jag toppen...........

Have a greAT DAY!!!

Kommentarer
Postat av: tina

sänder många kramar till dig mia..<3

2010-10-27 @ 19:15:58
Postat av: mor-mor

Lilla "gumman" detta låter inte bra.....

Attans att jag jobbar så mycket nu, men kan kanske ta bort några pass,har jobbat extra massa timmar

så lill prinsen kan va här. Vi får kolla upp det!!!

Miljoner kramar mamma!!!

2010-10-27 @ 19:44:48
Postat av: Linda

åh kämpa på vännen! hade jag bott närmare hade jag kommit över direkt å hjälpt dig att packa å greja <3

2010-10-27 @ 20:10:19
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Åhh känner precis med dig och igen mig från min andra graviditet. De vet precis de små liven att vi har ngt nytt på gång. Edwin körde stenhårt med mig. Jag fick allt som oftast ta en skrikande edwin under armen och ytterkläderna i den andra handen och magen rakt ut i mitten vid hämtning på förskolan. Läser ni nga vänta barn/syskon böcker? De brukar vara bra att prata kring tycker jag. Passa på och njut av era mysstunder nu innan nästa lilla prins kommer, ni behöver säkert ladda på ordentligt nu. Lät mysigt med videomys och godis. Mer sån't! och mer egen tid åt dig. Massor!!! Kan bara trösta dig med att här hemma är det rena rama kaoset och har varit sedan barnen kom, hrmffff. Kanske kommer vi i fas lagom till tonåren, eller :) Kram och lycka till!

2010-10-27 @ 22:08:58
Postat av: syster

säger bara TA DE LUGNT!!!!!!! de blir målat de blir packat de blir flyttat och allt där till men ta de lungt.... du vet att "våra" barn kommit tidigt allihop..... matte kan komma och hälpa er nästa helg när jag jobbat klart och oliwer kan zuzza hos moster lördag till söndag nästa helg så har ni tid att fixa....jag vet att de kryper i fingrarna och man vill göra allt men ligg i stället på soffan och skriv upp allt som behöver göras... låter lätt att säga de .....;);) kram till er alla och klapp på magen ;*)

2010-10-28 @ 13:15:04
URL: http://busigmamma.blogg.se/
Postat av: Jonetta

kram på dig!

2010-10-28 @ 22:16:44
Postat av: mia

Tack så mkt allihopa!! Nu känns allt lite lättare.. tog en shopping dag på stan ensam + att nu har vi åkt ner till mamma en sväng ett par dar och lämnat allt va packa å så där heter... Tyvärr har det hänt andra tråkigheter, operationen gick inte så där bra som vi hoppas utan det visade sig vara cancer:( men vi hoppas allt kommer bli bra och försöker ta en dag i taget... Tack för allt stöd love you all!!

Kram

2010-10-29 @ 12:54:06
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0