Havandeskapspenning

Jupp, jag fick ju det som tur är för i måndags hade jag verkligen ont orkade typ inte göra någonting men nu känns det bättre igen. Har varit hemma sen i fredags då jag tog semester fredag,måndag och tisdag men det är först idag som det börjar gälla. Lämnade Oliwer nu på morgonen och tog då cykeln, men det var då ingen höjdare att cykla med foglossning, men det funka. Annars rullar allt på är nu i v.31+2 och den lilla där inne rör på sig för fullt:)
Igår åkte jag och Oliwer till Sandviken för att träffa Emilia, Sanna och Micke som vi låg samtidigt med inne på förlossningen och neonatal när Oliwer och Emilia föddes. De föddes samma natt/dag så sen har vi lyckats hålla kontakten, dock har de blivit långt mellan träffarna men svårt att få till när alla jobbar:) En mycket trevlig eftermiddag hade vi iallafall. Innan dess var jag och Oliwer en sväng till Rusta för att köpa färg till Oliwers och den lilles sovrum i nya huset. Det blev färgen nougat som jag tror kommer passa riktigt bra, vill ha en neutral färg på väggarna men ändå med lite liv i så allt inte bara blir vitt då sängarna kommer att vara vita men sen är ju hans andra möbler väldigt färgstarka så en enkel bas tror jag blir bra.

Magen i v.31
tittut

Nä börja läsa en bok kanske?? Har inte läst en bok sen jag började plugga för typ 5 år sedan dags å börja:) Skulle vilja läsa twilight kanske ska ta å klicka hem dom;)

Peace and Love

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja passa på att läsa innan den lille kommer.

2010-10-13 @ 13:05:33
URL: http://mhsklattertrad.blogspot.com
Postat av: moster

hihi vad rolig magen såg ut på bild..;) men stanna kvar ett tag där inne lilla vilda.. kram kram

2010-10-14 @ 10:35:22
URL: http://busigmamma.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja jag tror jag ska passsa på att läsa lite, klickade hem böckerna iaf:) Hehhe jaa liten stund till får hon/han allt stanna.. vilda förresten, tror du det är en tjej mot alla odds?

2010-10-15 @ 20:58:42
Postat av: Kärlek och Politik

Ja Twilightsagan kan jag också rekommendera :)



Åsså vill jag passa på att önska Dig och Din familj LYCKA TILL nu när det börjar närma sig :)

Kram Titti

2010-10-15 @ 21:15:19
URL: http://karlekochpolitik.blogg.se/
Postat av: Petra

ja läs dom du kommer inte bli besviken :)

2010-10-16 @ 13:09:57
URL: http://babybooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0