Jönköping å Ullared!!

Ojj va fort tiden går har ju glömt att blogga om vår tripp till Jönköping och Ullared. Resan ner gick hur bra som helst å jisses va det var kul att träffa Linda igen! Tog det mest lugnt på fredagen för att vi skulle orka kliva upp kl. 5 på morgonen för att bege oss mot Ullared! Ja, och om själva Ullared vad ska man säga det måste liksom upplevas! Det är verkligen TOK mkt folk och TOK stort och allla är där av samma anledning nämligen att shoppa! Men jag älskar det! Jag blir som lite av euforisk av att gå där inne, skulle nästan kunna jämföras med att hamna (vad jag tror iaf ) i ett slags autismliknande tillstånd där allt annat runt omkring mig liksom försvinner och där finns bara jag och min shopping. Jag blir så fokuserad på att shoppa så allt annat inte bekommer mig överhuvudtaget. Jga kliver liksom in i min lilla bubbla och där är jag. Att jag var gravid, foglossning, onda fötter mm försvinner där, jag är bara fullt fokuserad på själva shoppingen. Hmm ja , jag vet det låter som om jag är heeelt galen, insane,sinnessjuk men man blir det där, hmm, ja jag iaf! Jag förstår verkligen folk som åker dit och behöver 2 dagar på sig för man hinner inte rikitgt allt på en dag, på slutet "schvichar" man (jag) runt som en galning för att hinna få med sig nått av det som faktiskt stod på listan man (jag) hade med sig.

Iaf efter denna TOK dag så mellanlandade vi hemma hos Lindas mamma där vi blev bjudna på jättegod ostkaka och mumsiga mackor för att sedan ta igen oss lite i soffan, innan det var dags att åka upp till Jönköping igen. Kvällen avslutades med filmen Eclipse mmm just like it!!! Sen kom söndagen och det var dags att åka hem. Helgen verkligen rasade förbi men vi hade det mkt trevligt, kanske inte så avkopplande men dock behövlig!!!


Peace and Love

Kommentarer
Postat av: Helena w

Vi drar mot Ullared i natt, en buss full med glada brudar! Ska bli riktigt kul !! Grattis till magen ...läser din blogg ibland. :) KRAM

2010-10-14 @ 13:38:20
URL: http://tobowik.blogspot.com/
Postat av: Mia

Helena: Kan inte kommentera på din sida så jag gör det här...

Heheh tack så mkt!! Åhhh jag vill åka igen!!! Men nu får jag nog vänta ett bra tag, men längtar redan!! Hoppas du hittar en massa saker och som sagt sååå skönt att få alla julklappar handlade redan.. Hoppas allt är bra med dig och familjen. Kram

2010-10-14 @ 15:56:17
Postat av: Helena

skumt att de inte går åh kommentera...



SHoppade massor så klart... dryga 10000:- men vill åka igen nu .. hahaa de finns ju såå sjukt mycket fin inredning, skulle vilja göra en enbart inredningsresa och styla om huset. :)



Allt bara bra ... Amadeus började i förskolan nu i höst suck sista ungen gav mig lite panik... :)



Hur som helst ... vi lär försöka ses !! Och du .. lycka till med nästa förlossning.



Kram H

2010-10-18 @ 16:29:40
URL: http://tobowik.blogspot.com/
Postat av: Linda

tack än en gång för en toppenhelg! <3 det va så roligt att ni kom ner :D

2010-10-21 @ 20:52:52
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0