V.33

Idag går vi in i magiska vecka.33 för i denna vecka + 4 dagar så föddes Oliwer för 3½ år sedan!! På denna dag åkte vi in till förlossningen med värkar som de lyckades stoppa i 4 dagar men sen gick det inte längre för då föddes våran prins! Därför har jag nu börjat tvätta lite bebiskläder efter Oliwer utifall det skulle hända nått, å det ska ju ändå tvättas nångång. Skulle va skönt att vara lite förberedd denna gång, även fast det mesta var på plats förra gången oxå då jag kände på mig ganska tidigt att jag inte skulle gå hela vägen ut... Man blir lite lätt sentimental när man står å tvättar alla pyttekläderna och alla minnena kommer tillbaks. Stod och höll i en pyjamas nyss i storlek 40, fatta 40 den var ju hur liiiten som helst, tänka att han varit sååå liten.
Annars knallar allt på, värk som heter duga på nätterna,  i natt knakade hela jag kändes det som så fort jag skulle försöka vända på mig. Nätterna är verkligen värst har jättesvårt att sova för hur jag än ligger så värker det nånstans eller knakar så jag tror jag ska gå sönder.

Min bästa svärmor har iaf gått och köpt en jättefin present till den lille, nämligen en takvagga!! Har kollat på en sådan men har tyckt att de varit  för dyra men har hittat några på blocket men då har det funnits alldeles för långt bort. Men nu hade hon lyckats få tag på en nere i Kristianstad jättefiiin!!! Lägger upp en bild som jag hittade på nätet så ser ni på ett ungefär hur den ser ut åhh den kommer passa sååå bra i vårt nya hus!! Tack sååå mycket bästa farmor,svärmor,mamma:)
Nä nu börjar magen skrika tror jag ska gå å göra mig lite gröt, ha en underbar dag alla min kära här lyser till och med solen idag:)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0