Endast två veckor kvar....

sen bär det av på roadtripp för Malin å mig ner till vår käre vän Linda i Jönköping!!! Åhh va jag längtar!! Vi kommer ju även besöka Ullared så nu får vi verkligen hoppas att det finns allt som jag vill ha, b.la gardintyger, kläder till barnen, julklappar, inredningsdetaljer till huset med mera. Men mest av allt ser jag ju framemot att träffa mina underbara vänner igen!! Tycker att det är superkul att vi lyckats hålla kontakten trots alla avstånd hit å dit, även om det inte är ofta så träffas vi iaf åtminstone en gång om året vilket är super!!!

Snart ses vi!!

Peace and love

Kommentarer
Postat av: Linda

håller med dig, det känns superbra att vi lyckas hålla kontakten! :D att vi klarar av avstånden bevisar bara en sak! <3



kan inte fatta att det är så snart ni kommer hit, tiden har gått fort sen vi bestämde det!

2010-09-19 @ 12:09:36
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Malin

5 dagar kvar! :D

2010-09-26 @ 11:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0