Lite magbilder

Här kommer lite magbilder!!!

V.15
V.20

V.25

Är nu i vecka 27 så det går framåt:) Ska till BM imorgon och sen på måndag ska jag iväg och göra nytt Ul oxå spännande!

Måste ju oxå berätta vad min lilla prins sa här för några veckor sedan. Han har nämligen börjat svära! Han sa iaf sy san = fy fan då jag sa att så får man inte säga det är ett fult ord. Oliwer säger då " pappa säger så" jag säger "pappa får inte heller säga så" Varpå Oliwer blir tyst en stund men sen säger han " mamma, får jag säga AIK då"?? hahha gullunge!! Ja, som sagt det har varit en del diskussioner här hemma om vad man får säga och inte t.e.x så säger han numera fy fabian för så säger minsann Pippi! Även jäklar är ett annat populärt ord men jag tycker ändå att de orden känns bättre att säga än fy fan och jävlar eller vad tycker ni??

Peace and Love!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0