Dagarna rullar på...

så därför har det inte funnits så mkt tid eller motivation till att skriva här. Mycket tid har gått åt till vår gigantiska trädgård nu när solen äntligen varit framme. Sedan har jag spenderat kvällarna med att slipa och måla om två av våra köksstolar. Har då suttit ute i vår farstu och målat å lyssnat på rockklassiker, bra avkoppling måste jag säga.

I måndags var vi på BVC med skrutt som nu är 62cm lång och väger 5815g. Stora killen!! Man märker att han är mera med nu och vill gärna känna och upptäcka världen. Pratar på för fullt och skrattar och ler mest hela tiden , vårt lilla charmtroll:)
OLiwer trivs bra på sin förskola men har idag varit hemma då han mådde lite dåligt inatt, lite rädd för magsjuka men vet inte riktigt, han typ kräktes upp lite paprika inatt men har annars varit pigg men vägrat äta idag för han tror han ska kräkas när han äter, lillskrutte!! Hans fröken och två av barnen kom förbi idag med påskpyssel som Oliwer hade gjort, mkt omtänksamt och uppskattat!! Tyvärr så kunde jag ju inte släppa in dem utifall magsjuka men i sommar får vi nog allt ta och bjuda hit dom:)
Idag har jag varit och handlat klart allt till påskäggen och dukningen till påskmiddagen vi ska ha här på lördag så nu fattas bara maten som ska inhandlas imorgon. Ska bli riktigt skoj att äntligen kunna bjuda på middag och alla kan få plats, härligt!

Nä nu ska jag ta  gå å lägga mig!
Föreefter
Mkt nöjd faktiskt:)

Peace and love


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo, de växer så det knakar i den åldern!

Klart du ska vara nöjd, jättetjusiga blev stolarna ju :)

2011-04-21 @ 01:47:05
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: mormor

Å, va bra stolarna blev!!! God va duktig du e!!!!

Kram i massor!!!

2011-04-21 @ 12:22:31
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: mormor

Gud va duktig....skulle det ju va...men det förstod du väl!!!!

Kram igen!!!

2011-04-21 @ 12:24:32
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: mia

tack så mkt!!!

2011-04-23 @ 20:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0