VÅR!!!

Idag känns det verkligen som vår ute!! I förrgår när jag som vanligt tog min morgonpromenad så tänkte jag att jag skule gå över bron och gå den vägen mot dragongate. Jag tänkte att det kan väl inte vara så trafik där på morgonen men fan va fel jag hade! Shiiit tror jag mötte typ 10 lastbilar på 20 min så jag hann över bron men sen gick jag tillbaka, det kändes som om jag var å traska på E4:an. Så sen fortsatte jag ner mot vattnet och gick strandpromenaden en bit istället å jag kan ju lova var vi kommer att hänga i sommar. Superfin badplats ser det ut att vara, minigolfbanor,fiske + en kiosk som säljer mjukglass detta en 3-5 min hemifrån (10-20 med barn) kan inte bli så mkt bättre!!

Idag så har jag å Alwin varit iväg första gången på kyrkis/öppethus i Älvkarleby då vår kyrka renoveras så är det inget här denna termin. Jättemysigt ställe dit vi garanterat kommer åka fler gånger. Tror vi redan kommer åka dit på måndag då OLiwer är ledig från sin förskola lär ju typ aktiviera han jämt annars går han i taket:)

Nä nu ska jag ge Alwin mat sen ut och fortsätta pysssla i trädgården, har även börjat slipa en köksstol som ska målas om:) Vi höres!

Peace and love

Alwin har hittat tummen

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAg åker ALLTID och badar i marma, as fint och långgrunt. nära till tåget. =)

så mig ser ni i sommar.

Kram Becka

2011-04-15 @ 18:15:11
Postat av: mia

Härligt Becka!! Då ses vi då om vi inte hinner ses tidigare:)

2011-04-23 @ 20:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0