pengar pengar ge mig masssa pengar:)

Hhaha!! Åhh vi håller på å gör om på altanen jue.. Kalle å Stefan har byggt altan tak + satt upp staket runt om, så nu vill jag ha nya utemöbler!!! Har sett massa snygga men dessa har jag verkligen fastnat för
fast soffan vill jag ha med divan där ena armstödet sitter... + att jag målat ett eget skåp som redan står på altanen.. bordet å stolarna finns på icamaxi å kostar 2.999kr inte så farligt tycker jag man kan ju hoppas de finns kvar nästa år då jag äntligen (förhoppningsvis) tjänar pengar igen... soffan är rea nu på trademax har kostat runt 14000kr men kostar nu 7.495 + 995 i frakt +995 om man vill ha divan.... ja, drömma kan man ju alltid göra iaf;)
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0