Tänk om tankar

Har ni/brukar ni ha "tänk om" tankar? Jag brukar det å nu har jag haft en "sån" period. Denna period har det varit mkt fokus på farmor å farfar kanske inte så konstigt men ändå.., jag har tänkt mkt på dem å hur/om mitt liv sett annorlunda ut om jag hade haft dem i mitt liv så här länge, speciellt farfar som gick bort när jag bara var 1 år. Men även farmor om hon hade fått sluppit sin sjukdom å fått leva ett friskt liv tills nu hur/ hade det påverkat mig? Jag hoppas iaf att jag får bli en gammal pigg farmor på si så där en 90 år men vem kan garantera det? Vem bestämmer det? Hm jobbigt när dessa tankar dyker upp men nu har jag skrivit av mig lite iaf så nu känns det bättre! Jag funderar på att anmäla mig till en meditations kurs eller yoga kurs tror att mitt sinne skulle behöva det.. Ha en trevlig fortsatt kväll alla underbara människor där ute! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0