Grrrr

Åhhh vad jag blir leSs!!! Jag har beställt gardiner den 28 DECEMBER och blev först lovad leverans i slutet på januari. Okej, tänkte jag, får väl låta julgardinerna sitta uppe ett tag till kan väl inte göra så mkt. Hmmmm sedan fick jag mail om att leveransen blev uppskjuten till 10 februari, okeeeeeeej tänkte jag då aja men det är väl lugnt har jag varit utan gardiner så här länge så kan jag väl vad det ett litet tag till... HMMMMMMMMMMMMM idag är det den 10 februari tror ni jag fått någon leverans??? NÄÄÄÄÄÄ  gick in på sidan och den, orden är ju fy fasiken inte ens skickad ännu!!! AHHHHHHHHHHHHHH va fan, nu vill inte jag ha julgardiner längre!!!!!!!!!!!!!!!!!! Å jag som ska ha mina tjejer här nästa helg på middag ville ju ha gardinerna tills dess men det ser ut som om jag kommer få dras med julgardinerna!!!!!!! BUHU, hatar postorder... emellanåt.... iaf när det blir strul..........
Så nu har fått dela med mig av mitt Ilands problem så nu känns det liiiiiiiiiite bättre....



peace and love and lots of understanding!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också julgardinerna kvar..... pga lathet. =)

Iof tycker jag dom är vackra oxå, jag har satt kottar och fina kulor i mina.

Ja BVC trodde att det var vattkoppor men det var inte det.

Så nu kan ni komma och hälsa på. =)

Kram Becka

2011-02-16 @ 12:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0