Så himla glad:):):)

Äntligen!! Är såå himla glad:) Min käre man har gått och köpt ett matsalsbord med tillhörande stolar på örbyhus möbelaffär!!! Eftersom vi verkligen har en stoor matsal nu så har ju min dröm vart att ha ett stort fint matsalsbord. Våra stolar är det väl egentligen inget fel på utan det är bord som har varit det väsentliga. Dessutom vill jag ha ett bord där illägsskivorna läggs i i mitten så bordet blir längre så man får plats med stolarna emellan bordsbenen då de är väldigt breda. Men nu så har alltså Kalle gått och köpt ett heelt nytt sätt å dessutom så är det vitt!!! Kan inte bli så mkt bättre!! Bordet har två iläggsskivor som läggs i mitten så det kan bli ca 2,50 långt, fick även 9 stolar då den ena var lite kantstött så den fick vi gratis:) Allt detta för 9500kr det tycker jag var kanonbilligt!! Skulle ha kostat 14000!! Ser ut ungefär som på bilden förutom att stolarna har lite annnan form på ryggen och de är ej klädda stolsdynor, a just fri hemkörning dessutom:) Åhh det kommer bli sååå fiint här hemma!!


Bild lånad från nätet
Peace and love

Kommentarer
Postat av: syster

härligt..



;) bara tala om när vi ska komma ;)

2011-02-02 @ 22:43:02
URL: http://busigmamma.blogg.se/
Postat av: mia

hihi ni får ju jämt komma:)

2011-02-02 @ 22:56:44
URL: http://mioli.bogg.se
Postat av: Anonym

Kanon fina, det var inte dyrt, det håller jag med om och med tanke på att det var möbelaffären i örban.

Allt bra annars??

Kram Becka

vinkar glatt till Elina. :)

2011-02-04 @ 08:32:47
Postat av: mia

Ja,men eller hur!! Bara bra med oss nu har varit lite förkylda här jag, alwin å kalle men nu börjar vi bli bättre!!

Kram

2011-02-08 @ 11:31:33
URL: http://mioli.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0