Underbara dagar

I lördags så gick vi iväg och åkte pulka i en jättestor grusgrop som finns här i Marma. Fantastiskt väder var det oxå tyvärr hade jag inte kameran med men nästa gång så ska jag knäppa kort för det var så himla vackert där. Massa små backar nere i grusgropen som var perfekt för Oliwr att åka i. Tyvärr vågade jg inte gå ner med vagnen där då det var superbrant och halt så därför kan jag endast gå dit om Kalle är hemma. 
Igår var vi iväg på BVC och prinsen har gått upp till 5000g prick:) och är 57,5cm lång:=0 hjälp va foort han växer!!! På en månad har han vuxit 4cm och gått upp ett helt kg! Sååå bra! Jag har oxå varit iväg på min efterkontroll där vi kunde konstatera att jag gått ner 10kg på 10veckor utan att gjort ett skit, såå ja, amningsmetoden gillar vi starkt och tänker fortsätta med:) har ju 10kg kvar att gå ner, suck! Så idag blev det en promenad på 45min och sedan lite snöskottning på det:) 
Nä dags för en dusch och sedan väcka Alwin för lite mat:)


De här bilderna har jag knäppt!!! Tycker de blev rikitgt bra faktiskt för att ha gjorts av en amatör:) Skulle ha knäppt en stor bild att ha i hallen men tyckte dessa tre blev så fina så ska hänga dessa tre någonannanstans tror jag och knäppa en tilll stor bild. eller ska jag göra dessa tre bilder storA  och ha dem i hallen? Vad tycker ni?? 
  det är på den här väggen i hallen jag menar mellan vardagsrum och matsal... vad tror ni??

Kommentarer
Postat av: Anonym

SUPER FINA BILDER!!! Men så har du 2 vackra modeller också..

jag älskar mitten bilden med händerna, ser lite ut som Oliwer "Skyddar" Alwin. Kram Becka

2011-02-09 @ 08:13:53
Postat av: mia

Tack becka!!! Ja, jag tycker oxå den blev himla fin! Hoppas alt är bra med er nu, läste att Cassandra haft vattkoppor:( Kram!!

2011-02-09 @ 09:20:51
URL: http://mioli.bogg.se
Postat av: Linda K

åååååh vilka jättefina bilder! så fina! mittenbilden är kanon! men jag tror det skulle vara fint att förstora alla tre å ha dom som du lagt upp dom här i bloggen, men händerna i mitten :) KRAM

2011-02-09 @ 11:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0