Våra möbler...

har kommit och det blev bara såååå bra!!! Jag älskar mitt nya bord och stolar!!!
I måndags var jag på ikea med mamma och barnen och då köpte jag bland annat en griffeltavla i nått slags trä slag. Så igår och idag har jag hållit på å måla om den vit, tror den kommer bli superfin när den är klar:) Ska ha den hänga i köket tänkte jag:) Alla hjärtans dag har ju varit oxå och den dan så firade jag och Kalle 6år??!! Heeelt sjukt va tiden går foort!! Men denna alla hjärtans dag hände även något annat stort, min fina kompis Malin och hennes Morgan blev föräldrar för första gången:) En supersöt liten gosse föddes det den 14 februari:) Är sååå glad för deras skull, som hon har väntat och längtat efter detta:):) önskar er all lycka i världen <3

Här hemma så gör vårt minsta lilla charmtroll stora framsteg!!! Första leendet fick vi när han var ca 1½ månad men för ca någon vecka sedan så har han nu även börjat skratta:) Sååå sööööt! Ibland när jag busar med han så skiner hela ansiktet upp oxå kommer det ett superhärligt litet ljud från honom:) Han är bara föör underbar!!! Älskar mina barn så otroligt mycket men ibland vill man ju ha en liten stund för sig själv oxå och kunna umgås med lite vuxet folk, så på lördag kommer några av mina fantastiska tjejer hit!!! OJOJ vad jag längtar!! Då ska jag visa mina talanger i köket ehe?? Hur f.n tänkte jag där?? Jag är urkass på att laga mat + att majoriteten har gått kockutbildning:0 Hmm men aja, i värsta fall så har vi ju iaf en minikiosk här som serverar hamburgare;) Nån som har förslag på goda viner så tas det tacksamt emot, ja alkoholfritt oxå eftersom det är vad jag kommer att dricka under kvällen:)

Peace and love så länge!

Kommentarer
Postat av: Linda K

ja glädjen för Malins skull är stor just nu! :D han var så fin så lilla pyret! ska bli riktigt kul att komma upp sen framöver å få träffa båda era småttingar! å er båda med så klart! <3



roligt med möblerna, å hoppas maten å hela din kväll på lördag blir lyckad! :D det är du så värd, att få ha lite egentid.. en glad mamma är en bra mamma :D många kramar!

2011-02-16 @ 17:50:52
Postat av: Petra

nej det var inte så dyrt men jag nöjde mig med kanekalon löshår men det finns ju även nu mänskligt löshår på http://www.hairclips.se/ på rean men för mig var även det för dyrt för att lägga på mitt hår :P testar detta & ser hur det går, läst mycket bra om det jag köpte så hoppas hoppas :)

2011-02-16 @ 23:04:26
URL: http://babybooom.blogg.se/
Postat av: mia

Linda: jaaaa ska bli såå kul när du kommer upp, och ja, det stämmer nog att en glad mamma är en bra mamma:)Har haft en lite "svackig" period nu där jag inte alls kännt mig som någon bra mamma, kanske behöver det här och få sakna stora prinsen lite.. Kram på dig!

2011-02-18 @ 09:59:31
URL: http://mioli.bogg.se
Postat av: mia

Petra: hoppas det blir bra, men det blir det säkert. Ska kolla in den där sidan jag med men få nog tyvärr nöja mig med mitt korta hår ett tag till jag... Ha det bäst! Kramar

2011-02-18 @ 10:01:42
URL: http://mioli.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0