Det töar

Tö väder idag.. lite tråkigt tycker jag tycker det kan vara vinter ett lite tag till iaf... Idag blir det nog till att städa bort julen, men tyvärr så får julgardinerna sitta kvar då jag beställt nya men som inte kommer förräns den 25 januari känns ju evigheter tills dess... Börjar inse att jag skulle behöva köpa lite växter oxå då jag har konstaterat att jag inte har en endaste levande blomma här hemma, skulle ju va fint med lite grönt... I bomhus hade vi bara plast då inget annat ville överleva men det kanske, förhoppningsvis är bättre i detta hus. Åhhh är ju sååå supersugen på att köpa min drömsäng oxå har ju väntat och väntat för att se om det skulle bli nån rea på den men det verkar tyvärr inte som det....
Nä dags och sätta fart och göra lite nytta... A just det imorgon börjar Oliwer på nya förskolan:) Hoppas hoppas att allt kommer gå bra men det gör det nog:)

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker om plast blommor, dom dör aldrig och vattnas 2 ggr om året i duchen =)

Ja det där med gardiner.. jag tänker låta mina julgardiner hänga några veckor till, jag tyckte jag hade massa gardiner sedan jag hade huset men nu har jag tydligen inga... inga som duger iaf.

Smaken ändras också med åren. =)



Håller tummarna för Oliwer att han ska trivas och få massa fina vänner.

Kram Becka

2011-01-10 @ 10:44:24
Postat av: mia

Heheh ja den gör ju de;) japp plast är fasiken väldans bra, mina julblommor är oxå av plast jättepraktiskt att bara ställa ner i källaren och sen ta fram dem nästa år igen:)

2011-01-12 @ 12:06:38
URL: http://mioli.bogg.se
Postat av: Anonym

Hur gick det för Oliwer?? tyckte han att det var roligt??

2011-01-13 @ 10:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0