...

Idé torka på rubrik så jag skippade det ... Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva om men kände för att göra ett litet inlägg så här på kvällskvisten. Har precis satt upp en jättefin gardin i köket som jag hämtade ut på posten idag. Den var egentligen tänkt att ha i hallen men det blev såå himla snyggt i köket så fundar stARKT på att köpa en till till andra fönstret oxå och flytta upp den gardinstången hmm ja, ni ska få se bild framöver så ni förstår vad jag babblar om:) Har även fått Kalle att hjälpa mig och sätta upp väggord i barnens rum och det blev oxå sååå himla bra, bild kommer så småningom. Vi börjar få till dcet riktigt bra här hemma tycker jag allt, men det är ju även nu man börjar se vad man skulle vilja förändra både stora och små projekt.
Vad gäller Oliwer så trivs han jättebra på nya förskolan både förädrar, barn och personal verkar super + att en av pedagogerna har jag gått i samma klas som på HIG, lite roligt faktiskt:)
Imorgon blir det en sväng till Valbo och Owes med mamma, syster och barnen ska försöka hitta en snygg ram och ett par hyllor.
Förkylda har vi varit oxå allihopa utom Oliwer. Alwin och Kalle har haft hosta, medan jag hade jätteont i kroppen och rinnande näsa me börjar nu bli på bättringsvägen allihop:)

Nä dags å hänga lite tvätt innan kvällsmatningen

Peace and love Alwin ligger och myser i vaggan med sin bonus kusin Leon som är endast 5 dagar äldre:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken mysig bild.

Kram Becka

2011-01-30 @ 19:35:24
Postat av: mia

ja, de ser ut att trivas:) Ska du göra nått speciellt i helgen? Kalle ska jobba på lör eller sön så tänkte om jag skulle ta barnen och komma å hälsa på?

2011-02-02 @ 21:59:51
URL: http://mioli.bogg.se
Postat av: Anonym

Oj! förlåt såg inte detta, det kanske var tur i oturen, Jag var till Bvc med cazzandra förra onsdagen och ""visade" upp henne, dom sa att det var vattkoppor, i måndags var plitorna lika dana och inte alls såriga eler något så då var det inte vattkoppor, bara vanliga utslag. Du får gärna komma och hälsa på en annan dag. Den här veckan är jag i skolan och nästa tisdag ska jag på studiebesök på ett arbete men annars är jag ledig. :) Kram

2011-02-09 @ 08:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0