Tiden går

Ja, vet att jag tjatar men vart tar tiden vägen?? Jättelänge sedan jag skrev nu igen och då drar jag ut på det ännu längre, ska verkligen försöka bli bättre... Jaha då ska vi se.. Julafton spenderade vi iaf hemma hos morbror med familj + syster å familj, mamma günter, mormoråmorfar sedan kom även Fanny så vi var nånstans runt 19 pers tror jag supertrevligt hade vi iaf:) Juldagen firar vi alltid hos pappa och Barbro och så även i år. Mina kusiner + faster + bonus syster fia med familj var oxå med. Även denna dag blev super.. Annars så har vi varit hemma och njutit av julen och allt gott som hör där till;) Nyår firade vi här hemma all alone jätteskönt faktiskt.. Kalle lagade supergod mat och sedan sköt han och Oliwer lite raketer + att jag gick upp och målade en sväng, hur lugnt och skönt som helst..
Här hemma börjar vi ju komma iordning oxå. Barnens rum har vi hållit på med idag och det börjar bli klart lite nya mattor behöver inhandlas men annars så är det mesta klart. Var på bvc med Alwin igår och han väger nu 4280g och är 53,5 cm lång:) japp han börjar bli en stooor kille nu! Dessutom sov han HELA  natten inatt så sköönt!!
Imorgon kommer mosters prinssesor hit och ska sova över då deras förskola är stängd på torsdag, ska bli såå mysigt och Oliwer håller på å längtar ihjäl sig tror jag:)

Bilder på Alwin och huset kommer men det är såååå segt att ladda upp bilder här tar nästan 5 min per bild... Annars ligger massa bilder på facebook;) bara att gå med vet ja.. och hitta massa vänner... www.facebook.com
Nä nu ska jag nog gå å fixa lite till å sen sova!! Puss å gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till eran nya lill kille!!

Och God fortsättning!

//Becka

2011-01-06 @ 23:14:33
Postat av: mia

Tack så mkt:) Åhh Becka, hur är allt med dig då?? Vi bor ju i Marma nu + att jag är mamma ledig:) ska vi försöka träffas nått?? Saknar dig jue:) Krams

2011-01-08 @ 16:57:13
URL: http://mioli.bogg.se
Postat av: Anonym

Hejsan! Det är bra med mig. Vi har varit på en snabb semester i Thailand så nu är jag lite laddad av sol och värme. =)

Ja det kan vi göra, bor ni långt från upptåget??

Kram Becka

2011-01-10 @ 10:40:00
Postat av: mia

Åhh Thailand låter ju inte heelt fel i detta snöväder... Vi bor jättenära upptåget:) På samma gata som gamla skolan i Marma om du vet vart den ligger, ett stort rött hus och sen bor vi i ett stoort vitt hus:)

2011-01-12 @ 12:04:10
URL: http://mioli.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0