Aloe vera

Nu har jag bestämt mig så nu kör vi!!! IHH liten pirr känns det allt men va fasiken jag känner skillnad i mitt liv så hoppas jag kan hjälpa andra attt må lite bättre! Jag tänker alltså bli återförsäljare åt forever living ett företag som säljer aloe vera produkter. Jag dricker själv aloeveran nu igen å märker skillnad på min mage, inte bra men mkt mkt bättre. Är även mkt piggare har mer ork så ja, hälsan är en viktig del i mitt liv. Även de andra produkterna är heelt suvuräna och kan användas praktiskt taget på nästan allt. Hörde senast igår att aloeheat lotion är bra mot mygg då myggen inte gillar doften:) Gellyn använder jag på våra myggbett å fungerar kanon, även mot blåser i munnen;) men oxå ansikte (antirynk effekt hörde jag igår), solsveda mm.
Jag har även som många andra känt att ja, men det här låter ju bra men aa det är ju ändå ganska dyrt. Hm, ja visst men vadå, för några år sedan så köpte jag cigg för typ 40 spänn varannan dag (ca100kr i veckan säkert mer) å det var ju inte konstigt eller att man ens hade tanken på att sluta för att det vart för dyrt. Å det vet vi ändå med säkerhet är något som faktiskt dödar, ett gift som sakta utplånar kroppen men det känns liksom okej. Aloevera däremot är en grönsak som renar kroppen å får oss att må bra så ja, då kanske det inte är så dyrt ändå:) Mitt val är hälsa och försöka leva ett hälsosamt liv det är ju den här kroppen som ska orka så då gäller det ju att vårdar den på ett bra sätt eller vad tror/tycker ni?
Vill du vara värdinna för en måbra stund (som värdinna har du 20% på det du handlar för under kvällen) eller bara nyfiken å vill veta mer kontakta mig här eller via mail [email protected] finns även på facebook;)
(Bild lånad från google)
Hoppas vi ses!!!

Kommentarer
Postat av: syster

kul,,,;) ja jag kan ju säga att gellyn e klockren mot skoskav..... vattenbålsorna jag hade av nya skorna tro de eller ej försvann under en natt med gelly... helt galet... lika robins röda rumpa va fin efter en dag med gelly...

kram kram

2011-07-01 @ 19:05:50
URL: http://busigmamma.blogg.se/
Postat av: mia

Härligt syster!!!!

2011-07-01 @ 23:34:30
Postat av: mia

härligt syster!!

2011-07-01 @ 23:36:55
Postat av: Gabriella

Jag var återförsäljare för typ 11 år sen ;) Men nätverk var inte min grej:)så köpte bara en startbox typ hahah. Använder dock fortfarander produkterna och har gjort i 11 år!. Deras ansiktskrämer är grymma :) Men gellyn är min favvo :)



Vill du ha en ännu bättre nätverksprodukt, ska du testa fitline, deras grejjor låter för bra för att vara sanna.- men är det! Jag har hört massor av människor berätta om hur otroligt bra de mår efter att använda vitaminerna! tror det slår aloen, även om den e fantastisk :)



Lycka till med FLP

/ Gabriella

2011-07-02 @ 04:30:00
Postat av: Johanna

Jag fullkomligt älskar gellyn & propolis :) Propolisen (eller hur de nu stavas :P )gjorde att min psoriasis försvann :D Hade iofs inte av värsta slag,men de satt i ansiktet vilket var mindre roligt,men de försvann & har inte kommit tillbaka än (2004)....däremot dom där dryckerna är jag skeptisk mot...Alltså Aloe Vera användes som laxermedel förut,innan "medicinernas" tid.....så visst de sägs ju att man "rensar ur" kroppen och de kan man ju säga :P

Kommer du att ha "partyn" & så me eller :)

2011-07-05 @ 23:34:01
Postat av: mia

Va roligt att höra Johanna! Ja jag har absolut måbra stunder både egna men även hemma hos andra. Är du sugen på att ha ett? Som värdinna har man 20% under kvällen:)

2011-07-08 @ 19:19:34
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: mia

Va kul Gabriella!! Ja produkterna är grymma tycker jag oxå därför jag valde att bli återfösäljare eftersom jag märker skillnad:)

Kram på dig

2011-07-08 @ 19:21:26
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0