Shopping!!

Åhhh var till Gävle i fredags och fick äntligen stilla lite av mitt shopping begär:) Blev lite nya linnen inför sommaren, en klänning, shorts till Alwin+ att jag fick äntligen beställa ett par easytone skor som min älskade man skulle betala ååå love him!! På stan kostade skona 1100kr på nätet www.spartoo.se kostade samma skor 873kr ingen frakt avgift!!! LOVELY!!! Så nu ska jag träna min rumpa å lår ännu mer när jag är ute å går;) Fick även med oss en spade hem så nu ar vi grävt om och ur vårt hallonland, hade fullt av plommon buskar där som nästlas sig in... Även en liten badpool och uv tält fick följa med hem till barnen så nu är vi lyckliga! Låter som jag är väldigt materialistisk men det är jag egntligen inte jag tycker det är otroligt roligt med heminredning och kläder men det bästa är ju ändå barnen, karl å huset så klart! Trivs bara bättre å bätte här så rofyllt och skönt att bo på landet skulle inte vilja byta det mot något annat. Skulle jag vinna massa massa pengar så skulle jag aldrig iaf vilja flytta till en stor stad, det här är livet för mig att kunna få bo nära naturen och vattnet och framförallt lugnet....
Peace nd love

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag har oxå fått ett par easytone i födelsedagspresent :) låter underbart att du/ni trivs så bra. Ha det bäst hela familjen D :)

2011-06-11 @ 20:19:23
URL: http://babybooom.blogg.se/
Postat av: mia

Tack!!! Har du hunnnit prova din skor ännu?? Inte jag ännu då det bara regnar här, men snart så hoppas jag:)

2011-06-14 @ 14:54:57
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Petra

Jo jag använder dom ofta och jag har väl inte märkt nått förutom att dom är jättesköna men hoppas dom hjälper lite iaf 

2011-06-19 @ 10:13:28
URL: http://babybooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0