Alwin 4 månader

Jupp idag blir vår lilla prins 4 månader!! Usch så fort tiden går, å igår så VÄNDE sig Alwin från rygg till mage för första gången:) Han har varit på gång ett tag men igår lossnade det, han såg för himla rolig ut där han låg och snurra på golvet och såg lite små chockad ut när han först kom upp på magen och sen rullade över på rygg igen:) Men sen tyckte han det var kul för han rullade på å log med hela ansiktet. Han jollrar även mkt mer nu och är vaken längre stunder på dagen.

I torsdags fick Alwin premiär åka tåg till Uppsala för första gången:) Hanna har fyllt år så då samlades vi på en sushi restaurang för massa god sushi och massa girltalk:) Sen igår så fick jag för mig att vi skulle åka tåg (i det härliga vårvädret som det var på förmiddagen) till syrran för Kalle hade snott bilen. När jag precis klätt på barnen så kom självklart en jävla snöstorm fy fan säger jag bara, så jävla onödigt!!! Aja vi åkte tåget iaf och träffade syster å barn å gick å tog en fika på badet mycket mysigt:) Sen fick Kalle hämta upp Oliwer och jag och Alwin fick ta tåget hem igen (bilstolen stod kvar hemma i hallen).

 Våran pulkabacke!

Kommentarer
Postat av: Linda K

fina killar du har :)

2011-03-19 @ 18:17:56
Postat av: mia

Tack så mkt Linda:)

2011-03-21 @ 11:52:28
URL: http://mioli.bogg.se
Postat av: linda löfgren

Jätte söta pojkar du har :)

2011-03-22 @ 13:21:32
Postat av: mia

Tack Linda:) Har ibland fortfarande svårt att förstå att dom är mina, att jag är mamma:)Klart det bästa som hänt mig:)

2011-03-23 @ 10:20:38
URL: http://mioli.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0