En helg med massa kalas:)

Det började igår med att jag fyllde år ville inte ha nått speciellt firande här hemma så jag,mamma å prinsarna åkte till Uppsala för att shoppa loss:) Blev tre tröjor och ett par shorts åt mig, två t-shirt och strumpor åt Oliwer och två pyjamas/sommaroverall-body åt Alwin:) Detta fick vi som present av världens bästa mamma/mormor:) Eller en tröja betala jag själv fast den hade jag prsentkort till så det blev ju typ inga pengar:) Idag fyller min kusin Jennifer år GRATTIS!! Å imorgon fyller mamma år fast vi ska fira henne på söndag. På lördag ska Leon döpas så då blir det dopkalas:) Så ja, den här veckan/helgen har inte varit alltför sund men får ta igen det sen, man måste ju få äta gott ibland å lika bra å ta allt samma helg;) Ja, just de min kära vän Mona blir 30 på lördag tyvärr kan jag ínte vara där men skickar ett GRATTIS härifrån.) Ska även passa på att tacka alla kära vänner ännuengång som gratta mig på fejjan, över 100 grattis inlägg!! JAAA man blir glad av sånt att bara nån faktiskt orkar gå in på sidan å skriva grattis!!
På söndag ska även Oliwer på sitt första kalas! Åhh jag blev superglad när han fick inbjudan. Så jag typ sprang till honom och bara "Oliwer, du ska få gå på kalas!!" Oliwers kommentar: "men mamma, jag vill inte gå på kalas jag vill bara ha kalas med Ronja å Amanda". HEheh mamman har övertalat honom så nu ska han gå på kalas, (mamman sa att han skulle få massa glass å tårta + att det skulle vara massa barn där och man leker massor) HMM insåg sen att det kanske inte var så bra sagt....
Av Kalle ska jag få den allra bästa presenten en sådan här: snacka om att jag ska MYYYYSA dårå:) Väntar med spänning på att den ska komma:)

Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0