Hälsoveckan inledd:)

Så var vi igång, eller vi började i måndags men har inte funnits någon tid att skriva nått om det... Syftet med veckan är för min del att se hur min annars så krångliga mage reagerar när jag utesluter viss sorts mat. Går jag dessutom ner nått kilo så är ju det inte heller så dumt men jag äger ingen våg så nån sån koll har jag faktiskt inte..
Började i måndags morse med att dricka ett hälso te (enligt min mamma) som heter Iperoxo bark te. Iperoxo betyder: bra mot allt. Trädet växer i Brasilien och används i helande syfte. Här kan ni läsa mer om det: www.kani.se
Köpte även ett hälsobröd ute på laxön där jag tränar som är sååå gott har aldrig ätit godare bröd. Så frukosten bestod av: två skivor hälsobröd med pyttelite smör + en kopp hälsoTe. (detta blev frukost både mån, tis,ons)
Måndag:
Lunch:  blev en sallad från hemköp innehållande: sallad, tonfisk, crabfish, nötter, ananas, räkor. Ingen dressing.
Mellis: ingen
Middag: kyckling, blandsalladspåse,tomat,advokado, nötter. efterätt: melon
Kvällis: HälsoTe + två hälsomackor
Tisdag:
Lunch: blandsallad,tomat,lax
mellis: banan
Middag: scampi,sallad, tomat, advokado, nötter
kvällis: te + två hälsomackor
Onsdag:
lunch: vitkål+morotsallad med en vinägerdressing+ bönor+ lite kycklingbitar
mellis:banan

Så ser alltså veckan ut hittills.. å det går riktigt bra, bara under dessa dagar så känns magen mkt bättre... har även tagit 45minuters promenader tisdag och onsdag:)
 MUMS!! (fast nu utan keso då):)
Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0