Kojbygge å lite vårtecken:)


I söndags kom mamma över när jag var å Zumba. Hon och Oliwer var då ute i nästan två timmar och byggde koja på vår gård. Så igår när det var så där vårsoledag så gick vi ut och fortsatte bygga på kojan, å precis när vi sitte där så ser vi att de ploppat upp massa ytte pytte början till blommor:) (ja och en å annan rådjurs bajs). Hängde även ut tvätten igår så härligt vårväder, så kollar man ut idag, SNÖ!! Jag blir fan galen på det här!!! Bakade även muffins igår och då när vi var klar så kom mormor å morfar över på en fika (utan att vi visste om det) vilket tur vi baka just igår:)
Imorgon fyller jag år!! haha grattis till mig!! Åker till Uppsala med mamma och shoppar lite.. Kalle har iaf beställt min present en ONE PIECE dress!! Överlycklig!! Ojjj va jag ska myyysa runt här hemma i den när den kommer:)
Ne, nu ska jag zumba lite, tänker vägra promenera i snön...





mitt älskade växthus som jag måste fixa till i sommar!


Peace and love!

Kommentarer
Postat av: mormor

Å, va underbart foto på kojan o Oliwer!!!

Längtar redan efter er!!!

Kram o tack för idag om en det blev en kortis m dej o Alwin m Ollan o jag fick dessto mer tid!!!

Kram i massor!!!

2011-04-04 @ 20:35:56
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0