Nu jäklar!

Yes!
Nu ska jag försöka sätta igång med träningen igen! Började sååå bra för nån vecka sedan med att gå ut å gå men så blev det ju så himla kallt så då slutade jag. Men nu jäklar så ska jag försöka igen. Började idag med en promenad på 40 min och hoppas jag kan fortsätta med det imorgon och på torsdag oxå. Sen på söndag har jag anmält mig till Zumba, hoppas det är kul. Har en zumba dvd hemma men jag har så svårt att göra saker hemma, jag måste liksom komma hemifrån för att det aka bli nått, annars hittar jag bara på tusen andra saker att göra istället för att träna:) Saknar Gävle lite på så sätt där tränade jag ju afrodance på korpen och det var sååå sjukt kul och gav verkligen resultat. Jag hoppas att jag hittar nått sånt pass här i närheten oxå för då tränas verkligen hela kroppen och adrenalinet bara pumpar + att man blir glad, positiv upprymd långt efter passet.

Annnars så har min lille prins varit iväg och fått spruta (vaccination) blev lite ledsen men det gick ganska snabbt över men han var superöm i benen efteråt, stackarn:(
Han väger nu 5220g och är 58cm lång:)

Oliwer fick sova över hos mormor från söndag till måndag bara så där ändå och oj vad han hade haft kul:) Han ville absolut inte åka hem när jag kom och sa flera gånger: Jag vill ha min mormor!! Gullhjärtat <3 skönt, tycker jag att det fungerar så bra att lämna bort han. Hade varit jättejobbigt om han absolut inte ville vara där..
Nä dags att hänga lite tvätt och slänga i en ny!
Ha de så bra!
                                                                              


Peace and love

Becca min Becca!! Kan inte du skicka ditt nummer till min mail? Tänkte om vi kanske kunde ses nått i veckan? Typ Torsdag? [email protected] puss!!

Kommentarer
Postat av: mor-mor

Ha en bra dag DU underbara!!!

Krama om prinsarna från mormor!

Ses snart puss o kram mamma!!!

2011-03-01 @ 11:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0