Ångest!

Jag börjar få ångest, ångest inför att börja jobba igen:( Det jobbigaste är att jag vet inte om jag vill börja jobba som fsk lärare igen,eller jo, kanske jag hopas jag bara har en svacka för innerst inne så älskar jag ju mitt jobb eller ja, jag har ju inget jobb att gå tillbaka till men a ni förstår... Just nu vill jag bara vara hemma... Drömmen har ju alltid varit att ha ett hem för barn/ungdomar som behöver hjälp eller behöver komma bort från det egna hemmet.. men just nu när mina egna barn är små så går de först, känner att viljan finns men inte orken.. Andra drömmar som oxå finns är ju att driva ett litet mysigt café med en liten heminredningsbutik på gården, det skulle ju verkligen vara kanon då bestämmer man ju helt å hållet över arbetet och tiderna + att jag kan vara hemma + att man även får lite socialkontakt... tyvärr så är ju inte Marma direkt centralt...
Näää usch snart dags att lägga sig tror jag, hoppas morogndagen känns ljusare...
Peace and love

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas allt blir som du önskat till slut, med små barn finns ju vissa begränsningar..... men det är ju hjärligt o egentligen inga bekymmer om man bestämmer sig för det. Lycka till :)

2011-05-26 @ 01:52:58
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: Linda K

skickar över en KRAM! <3

2011-05-26 @ 18:44:03
Postat av: mia

tack snälla ni det värmer!!!!!!!!!!

2011-05-30 @ 10:46:59
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0