Helg,kvälls jobb sökes!!!!

Jag vill ha ett helg,kvälls jobb NU!!!!!!!! Fan jag klarar inte av å leva så här längre!!! Aldrig några pengar över.. så fort räkningarna är betalda så är det typ ett par ynka kronor kvar.. fan... okej att jag får en slant då å då av min käre man men jag vill ha egna pengar!!! Jag vill kunna unna mig och barnen saker å ting speciellt nu när sommaren snart är här.. Tack gode gud så har iallafall Kalle äntligen fått tag på ett heltidsjobb som iof sträcker sig över sommaren men va fan vi får spendera helgerna ihop, we need the money!!!! I förra inlägget så ville jag absolut inte börja jobba och så är det lite fortfarnade men nu måste jag jobba och jag börjar längta lite till januari då jag kan börja jobba på riktigt och få in pengar igen.. för det här suuuuuuuuuuuuuuger!!!!!!!!!!!! Tänk å kunna få vara hemma 1½år å ändå överleva men det är en omöjlighet för oss. Jag tar redan ut 5 dagar mamma penning skulle behöva ta ut fullt men får ju ändå krypa på knäna så till vilken mening??!!
Så, har nån ett extra jobb till mig snälla snälla hör av er,, jag gör (nästan) vad som helst...
Peace and love!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda K

jag håller alla mina tummar för att du hittar nåt jobb som passar bra! <3 stor kram!

2011-06-01 @ 10:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0