Alwins inskolning!!

Har ju glömt att skriva om Alwins inskolning:0 Han började skolas in för drygt två veckor sedan. Jag var med honom tre hela dagar och han fixade de kanon! Kom lite då å då och ville tula men sen blev han för nyfiken och gick iväg. Somnade på första vilan (då var jag med) men även sen när jag lämnade honom för att gå hem. Andra veckan började jag jobba så då skulle pappa vara med men han lämnade han både måndag å tisdag och var sedan hemma utifall det skulle bli nått, men det blev det inte så på onsdagen v.2 så blev han officiellt inskolad!! Stooora lilla killen våran<3 Så nu när vi lämnar honom så tittar han lite, vinkar å sen är det inte mer med det. Även vilan går han in å lägger sig själv på madrassen å tvärslocknar, snuttgrodan!! Så himla skönt att allt funkar så bra:)

Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0