Ängla healing!!!

Kom på att jag glömt att skriva om ängla healingen jag fick för nån vecka sedan! Alltså vilken häftig upplevelse!! Det började med att jag kom dit och fick sätta mig ner så skulle vi prata lite om hur jag mådde. Så jag började berätta men ganska snart så började jag känna lite lätt hjärtklappning + att jag fick en " känsla" i kroppen som jag inte kan beskriva. Jag berättade detta å då sa hon att hon också kände av energierna, å att jag inte skulle vara rädd (eftersom jag berättade att jag aldrig varit på något sådant här tidigare). Så vi behövde inte prata så mkt utan körde igång behandlingen direkt. Under healingen fick jag ligga på rygg medan hon höll händerna över kroppen på olika ställen. Å eftersom det heter ängla healing så får man budskap/ vägledning av änglarna. Jag fick det av min skyddsängel som varit med mig sen jag föddes, detta var en fantastisk upplevelse. Även själva healingen som jag inte riktigt vet hur jag ska beskriva utan det måste upplevas! Allt blev så starkt å alla känslor i kroppen bara vällde ut så som glädje, sorg, tacksamhet, i en enda stor känslo karusell. Ena stunden låg jag och storgrät (fast jag försökte hålla emot så gick det inte) jag blev jätte varm å frös omvartannat. Å när hon höll händena över magen så bubblade det till för att sedan bli helt lugnt. Hon berättade efteråt att det inte är så vanligt att man känner så mkt som jag gjorde redan första gången men a det var verkligen super häftigt! efteråt blev jag väldigt trött å frysen men har känt ett lugn i kroppen som jag inte kännt på länge. Ska dit igen den 1 feb å ser jättemkt framemot det:)
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0