Härlig dag!

Idag har varit en sån dag då jag hunnit med väldigt mycket. Det började med att jag å barnen tog en sväng i skogen och hälsade på trollen;) sen for jag till mehedeby kursgård ( där för övrigt jag å mamma var igår oxå) de hade 50% på alla saker så blev lite handlat bl.a en ängla kortlek (orakel kort) som jag ska lära mig nån kväll här. Sedan bokade jag in min första tid där, ska bli spännande och se! Berättar mer när jag varit där ska dit på tisdag:)
Sen åkte jag hem barnen fick lunch å sen stack jag,helt själv, helt osminkad, helt ofixad (kammade inte ens håret) till Ikea:) Köpte en byrå till hallen, en rittavla till Oliwer, två blommor, pennor. Åkte 14 å va hemma 16 igen, snabba ryck!! bild på byrån kommer sen men visar lite bilder på fynden från kursgården:) Änglarna valde Oliwer en på han å en på Alwin som nu får stå vid farfar.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0